Jag levde på de orden idag.

Idag har det varit en fullspäckad dag för min del (som inte är slut på långa vägar!). Började med att jag och mamma tog halv tio bussen in till stan och var de första inne på NK. Troligen första gånger någonsin jag är inne i stan innan allt har öppnat. Men i alla fall...en stund senare hade jag fyndat på Carlings. Älskar den affären, vissa saker är verkligen grymma! Ett par shorts och en...t-shirt/linne/sak. Whatever you say. Och ett armband också.

Sen tog vi spårvagnen till Liseberg efter en fika på Espresso House. Då var klockan...typ tolv. Var där några timmar tillsammans med kusinerna. Fartfyllt och mysigt! Och varmt! Nu är jag hemma, ska grabba något att äta och sen dra vidare till Kajen. Hoppas på en go kväll! Puss!

Bilder på kläderna får komma imorgon för just nu måste jag skynda mig till K!
2008-07-04 @ 19:48:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0