I WANT YOU TO BE MY ENTOURAGE BABY

Idag har jag inte gjort någonting. Knappt rört mig. Inte varit utanför mitt hus över huvud taget. Jag tycker inte om dagar som denna. Jag visste inte ens att det var fredag, fast så ska det i å för sig vara på sommarlovet. Tidskollen på 0 hela tiden.
Fast mina kompisar är ute. Och ränner och har antagligen rätt roligt. Jag är inte med dem för att jag inte orkade och för att jag har sån grov träningsvärk så jag kan knappt gå (mes som jag är) Ångar lite att jag inte hängde med dem nu, men... Det kommer väl fler dagar!
Nu ska jag nog kolla lite prison break och sen sova. Puss
2008-06-14 @ 00:05:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha! du jag hade faktiskt rätt kul igår:D

2008-06-14 @ 11:48:30
URL: http://klm.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0