I'm fading like a flower.

Okej jag har ändrat IGEN i bloggen. Jag kan verkligen inte hålla mig till en header, jag tröttnar så himla fort! Men det gör inte så mycket för mig egentligen för jag tycker bara det är roligt med ändringar.
Lite annorlunda men lite roligare med Batgirl tycker jag. Vad tycker ni? (Ni som nu läser min blogg, haha)

Annars har jag inte så mycket att berätta. Ännu en dag har gått och idag var jag inne lite med tjejerna i stan och träffade Alma, var hemma med Julia och kollade Prison Break och åt pannkakor och åkte tillbaka till stan för att sen åka hem direkt. (Fotboll och jag går verkligen ihop och kommer nog aldrig göra) Nu ska jag lägga mig ner (jag sitter i sängen och skriver) och läsa Box 21. Jag började läsa i den i gårkväll och jag har läst över 100 sidor...
Jag älskar helt enkelt att läsa, I can't deny it! Puss!
2008-06-19 @ 01:28:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

sviiiin najs header :D

2008-06-19 @ 12:12:03
Postat av: Lisa M

Jag har läst Box 21, jättebra men hemsk.

2008-06-21 @ 00:38:48
URL: http://limy.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0