It's a good thing tears never show in the pouring rain.

Jag kom in på Hulebäck! Samhäll tvär nästa för mig nu då! Ska jag vara ärlig så har jag inte oroat mig över att jag inte skulle komma in, för om jag nu inte hade gjort det så hade jag ändå kommit in på andra linjer som är ok!

Idag har jag också varit inne i stan med Johanna och Kajsa. Köpte en vanlig oversize t-shirt och ett bh- och trossett! Kändes härligt! Och ikväll blir det väl att träffa tjejerna, vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir säkert roligt :)
2008-06-27 @ 15:07:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0