Midsommar.

Egentligen har jag inte så mycket att säga om min midsommar. Det började bra när vi var hemma hos Jenny och käkade, dansade och hade det allmänt kul. Men resten av kvällen är inte ens värd att nämnas. Sen åkte jag, Julia och Kajsa hem till Kajsa och efter att Julia hade åkt hem fortsatte jag och Kajsa att sitta uppe och snackade. Helt plötsligt var klockan halv sju, det var ljust ute och vi var inte ens trötta. Men vi bestämde oss för att det kanske var bäst att sova lite och vid 12 gick vi upp igen. Jag är lite små seg idag men det gör inte så mycket. Jag hade en bra natt i alla fall, tack Kajsa! Puss!
2008-06-21 @ 15:24:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0