Sanning är det enda som en människa till slut orkar bära.

Angående rubriken ovanför - det är det enda rätta.

Idag var jag nere på vårdcentralen. Julia följde med mig för att vara stöd (haha). Jag skrapade upp min hand och nu är jag helt handikappad. Höger handen. = Bad. Var nog rätt nära på att svimma där ett tag för det gjorde så jävla ont när hon höll på och skulle göra rent. Det blev nog inte helt rent men lite bättre i alla fall. När jag kom hem däckade jag direkt och sov nu till halv två. Mindre bra men jag behövde det. Nu blir det lite prison break för min del. Puss.

2008-06-30 @ 13:45:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

men emmmmuuut, vad har hääänt? "/

2008-06-30 @ 19:38:14
URL: http://kamillagorilla.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0