There's no way to fight your feelings.

Nu har jag ändrat lite i bloggen. Kände att det rosa, söta och sommar-glada inte riktigt passade in på mig just nu. Tyvärr, för jag tyckte det var fint. Men detta är mer jag just nu. Med svart och vitt. De färgerna som passar in bäst på mig tror jag.
Jaja, nog om detta nu.

Ännu en dag har nu passerat på mitt sommarlov och det känns verkligen inte som att det var en vecka sen vi slutade skolan. Jag vet inte men detta känns inte som ett sommarlov. Det känns som att jag är hemma och sjuk. Jag går runt och är sådär uttråkad hela tiden, som att jag redan har gjort allt som jag kan göra. Det finns ingenting bra på tvn, ingenting roligt med att sitta vid datorn (även om det är där jag hamnar hela tiden) och jag orkar inte gå utanför huset. Jag vill vara social och vara med mina kompisar men jag orkar ärligt talat inte. Någon annan som upplever lovet så här?
Men det är nog bara jag. Jag är väl inte i mitt bästa tillstånd just nu. PUSS
2008-06-17 @ 20:51:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

svar: haha, jag ska föröska att vårda det med kärlek. men jag tror att vi kommer få adoptera bort små gröna paraplyer med svarta fläckar. Mitt paraply våldtog ditt .. förlåt :(

2008-06-17 @ 22:16:35

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0