Världens bästa Martin.

" Kära klass 9D

Era odågor.
Tyvärr kan jag inte vara hos er denna minnesvärda och högtidliga stund när ni likt små veka, tunna, rädda sparvar avslutar era minnesvärda år på Önneröd.
Ni är klassen jag aldrig glömmer. Klassen som jag har besegrat i allt, sista paret ut, ett två tre rött ljus, allsång på femman och många andra tävlingsinriktade och lärorika moment.

Ni är klassen som jag alltid har haft och har stor tilltro till. Rutten fisk, vitlök, tidningsartiklar m m.
En god lärare har naturligtvis inga favoriter………..men det skiter jag i. Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta om än mikroskopisk.

Men så var det, det här med löften. Lova aldrig något som ni kan komma att få ångra. Låt min ande få vila över Er. Jag önskar er allt gott och hälsa era föräldrar som alltid varit så samarbetsvilliga och förstående.

Stor kram Martin "

2008-06-28 @ 18:08:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

gulligt tal. och jääävlar vad snygg blogg. ändra aldrig denna!!!!

2008-06-28 @ 23:20:32
URL: http://kamillagorilla.blogg.se/
Postat av: kamilla

ja tempel pub var as najs. vi ska hänga där sa vi, haha. jo jag har massa tid i vecjan. start på tisdag! :) dock har vi fullt hus hemma och en kusin som tråkar sönder utan mig. väääldigt jobbigt och irriterande. men vi ska nog komma runt det där :) puss min

2008-06-30 @ 00:23:03
URL: http://kamillagorilla.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0