FORGETTING MAKES THINGS EASIER. FORGIVE ME AND LET ME IN.

Ovanligt seg tisdag i skolan idag, kändes som att jag hade varit i skolan
en hel dag när vi hade a-tid. Alltså på den andra lektionen för dagen.
Men det var sol idag! Det var skönt och det känns att våren är på g!

Dagens:
Erik och Filippa mäter sig rygg mot rygg.
Erik är (såklart,haha!) längre än Filippa och hon säger:
"Alltså hans rumpa slutar där min rumpa börjar."
Erik: "Ja vi passar precis...Som ett pussel!"
Skratt från mig och Filippa.
Jag: "Och jag är pussla'rn. "

Nu måste jag återgå till pluggandet, som aldrig verkar avta.
Kamilla när du ser detta; när kan du ses?
Vill träffa dig nu nu nu!
2008-03-04 @ 16:42:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla med Z

jag vet inte, jobbar i helgen och vecka elva har jag fem inlämningar. jag är stressad. Men veckan efter det?I miss u so.

2008-03-05 @ 22:21:24

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0