HELLO SUNSHINE

Godmorgon gott folk. Igår blev en skrattfylld kväll med Kajsa, Sandra, Julia och Helena.
Eller det blev skratt anfall för mig under den senare tiden under kvällen.
Tänk att man kan ha så roligt över massa fula kort, haha! Jag och Julia var helt galna alltså, ni skulle sett oss. Så min fredag var lyckad + att jag fick ju sova ut under dagen då jag gick hem från skolan. Det var också skönt och det gjorde mycket, fast jag känner mig fortfarande inte riktigt helt frisk ännu.

Och ja, idag...har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag är sugen på en mys-lördag bara.
Bara mysa gärnet och ha det..ja mysigt. Så, vad säger ni? Någon som är på?

Tänkte också meddela om att jag har börjat läsa Harry Potter & the order of the phoenix igen.
Hur kunde jag liksom pausa från den, helt go är den ju. (haha, jaaa jag är bok nerd.)
Ska gå och ta lite kort med min baby-camera nu.
Pyss på er!
2008-03-08 @ 12:30:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag är på, men helst vill jag röja lite :D!

2008-03-08 @ 13:01:33
URL: http://klm.blogg.se
Postat av: kajsa

Äh det orkar man alltid! plus att vi chillade ju igår emmmaaa!!!:D

2008-03-08 @ 13:17:07
URL: http://klm.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0