I'M FLYING SO HIGH, HIGH OFF THE GROUND WHEN YOU'RE AROUND

Jag saknar dig så det ekar i hela mig.
Jag saknar dig så mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag skulle egentligen behöva ha dig här, precis brevid mig.
Jag önskar så innerligt att du bodde i huset brevid mig,
så att jag kunde springa över till dig och krama om dig.

Du får mig alltid att förstå saker.
Du säger alltid rätt saker.
Du får mig alltid att inse.

Äh, jag vet inte..
Inga ord kan förklara hur mycket jag saknar dig.
Kamilla.


2008-03-06 @ 19:18:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

ush. you bring tears to my eyes. Tack emma. Trots att du inte är med mig, så har du verkligen varit det bästa som hänt mig idag. tack för detta inlägg. Jag behövde det verkligen. Det kändes verkligen bra i all denna skit. Jag saknar dig med. Saknar dig. Saknar skratt och glädje. Jag saknar dig min mehomaja.

2008-03-06 @ 19:33:13

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0