WANT TO LOVING ARMS, NEVER OUT OF REACH

It sucks that I can't write about it.

För övrigt så är jag fortfarande i Trysil och kommer åka hem imorgon bitti. Jag skippade skidåkningen idag för jag vet inte vad det är med mig, mår inte riktigt helt bra. Men men, det går säkert över. Jag saknar alla där hemma och ville egentligen åka hem idag men ne-e, jag fick inte som jag ville. Så i helgen vet jag inte riktigt vad jag vill göra, egentligen känner jag nog bara för att mysa med massa och ha filmkväll eller dylikt. Vi får se hur det blir!
Sköt om er/
emma

2008-03-28 @ 11:54:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej!

Svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1206686270_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en underbar dag.

Mvh

Jocke

2008-03-28 @ 12:02:22
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0