COCONUT RECORDS

image234 Här sitter jag fridfullt och kollar i frida fahrmans blogg när jag möts av denna bilden. detta ska tydligen vara inne nu. hell no! det är ungefär så här mitt hår ser ut när jag har borstat det. som en pudel. skulle det helt plötsligt vara snyggt? nej verkligen inte. det kliar i hela mig när jag tänker på att folk ska gå runt sådär.
jag tycker om att följa modet, men är det något jag inte trivs med så går jag verkligen inte efter det. och detta är säkert att jag inte kommer gå runt med in real life.

2008-05-22 @ 20:37:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0