I HAVE THIS FEELING, IT'S HUNTING ME.

Min fredag kunde nog inte blivit mycket bättre! var inne i stan tillsammans med julia, jenny, filippa, kajsa, lisa och sofia och hade jätte mysigt! gick först runt lite på stan, sen satte vi oss och åt på café bagatelle. SÅ gott och jag kan säga att jag var så hungrig så det fanns inte kvar en enda matbit på min tallrik. haha.
efter det gick vi "vidare" till fröken olsson's och satt där i några timmar och snackade, drack kaffe och åt bakelser. mycket mycket trevligt och sen bar det av till kajsa vid 9 tiden. tack för en mysig kväll fylld med skratt tjejer!

idag måste jag tyvärr (orkar inte) åka tillbaka in till stan. en bok till svenskan och en present till mamma står på köplistan, vi får väl se vad det blir.

5 SAKER NI INTE VISSTE OM EMMA ELIASSON

♥ Jag kan vara väldigt pedant av mig och vill oftast ha saker gjorda på mitt sätt.

♥ Jag hatar sniglar, grodor och maskar mest i hela världen. och när jag går hem sent när det är mörkt ute på sommaren går jag alltid och lyser med mobilen på marken för att jag inte ska trampa på någon. vissa tror nog att jag spelar, men min fobi för dem är verkligen stor. usch.

♥ Jag har väldigt bred musik smak, men det som jag älskar mest är indie. pop som rock, det är lika bra. speciellt brittiska indie killar med stuprörs jeans och söta röster.

♥ Jag har lite av en kill-humor. jag älskar killars skämt (oftast) och drar sånna i samma stil själv. något som jag verkligen skrattar åt är bl.a hipp hipp. och kill filmer, ni vet vad jag menar. älskar det!

♥ Jag älskar att prata engelska.
2008-05-24 @ 12:16:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0