I LIKE THE WAY YOU DON'T CARE

Idag har jag varit bra. ambitiös och bra. när jag kom hem tog jag på mig bikini, la på ett lager sol olja på kroppen och lade mig ute och solade. slumrade till ett tag och när jag vaknade igen blev jag sugen på oliver och feta. så, jag gick upp och gjorde en sallad med oliver och feta till mig själv, gick ut och bytte sida.
  i två timmar låg jag där, men eftersom jag och mitt pigment är ärkefiender (tydligen) så har jag inte fått så mycket färg. segast i universum tror jag och så är jag otålig också. haha

sen har jag gjort klart mitt so arbete om buddhism idag, mycket mycket bra emma. har också fått gjort svenska och nu har jag bara tre ½ punkter kvar på kladden på datorn! way to go. och skrivit lite i boken har jag också. och fyllt i texten med en vit penna. hel stolt över mig själv (det kanske lyser igenom eller...? haha)
  mitt enda i-lands problem just nu är att jag inte vet hur jag ska lösa det här med alla bilder..min skrivare är cp bäng och jag vet inte om den kommer vilja ta ut bilder åt mig. och min bror jobbar kväll och är aldrig hemma samtidigt som mig. verkar som att lite tid av helgen får gå åt till detta.

nu ska jag unna mig ett prison break avsnitt för att jag har varit så bra idag. PÖSS
(och här är lite grattis-i-efter-skott-bilder)

 image237 image238
2008-05-28 @ 22:02:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lisaandebratt

hahah peddoblicken där till höger;)

2008-05-29 @ 17:56:27

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0