JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ALLA MEJL OCH KODER

När jag ligger i min säng och tittar på oc och är som mest inne i det så ringer min telefon. till svar får jag tre små vänners fulla, glada skrik(EMMA HEEEJ EMMA HAHAHEEEJ!!) i örat. rätt roligt faktiskt, underhållande på rätt hög nivå. dock rätt mycket att de mest pratade med varandra. eller ja, pratade och pratade. skrek och jag vet inte vad de höll på med. min torsdags underhållning i alla fall! (jag kommer komma ihåg allt ni sa så försök inte med några ursäkter imorgon)
fast det blev mindre trevligt mot slutet. behöver inte gå in på detaljer, men i alla fall! nu sitter jag här och lyssnar på lars, vilket jag har gjort i princip hela kvällen. låtarna tar aldrig slut, fast det är ju inte så konstigt eftersom jag har typ..alla albumen eller något. men; nog om detta. ha en bra kväll! pöss på er.

image179
bild från valborg, jag och lisa!
2008-05-02 @ 00:58:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

galet snygga e ni

2008-05-06 @ 17:35:49
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0