LONDON PART TWO..DEL TVÅ

ja som ni vet så orkade jag inte lägga in alla saker som jag köpte i london för det tar sån tid. men nu tänkte jag att eftersom det är en kvart kvar till pcd börjar så gör jag det nu. :)

image226 image227





















 image231 image228
image230


1. byxdress från primark 2. klänning med djup rygg, någon affär i notting hill. 3. "kjol-klänning" river island 4. var bara tvungen att köpa med mig två skivor hem, självklart engelska artister. den första skivan heter the wombats proudly present...a guide to love, loss & desperation och den andra heter estelle - shine. den första skivan rekomenderar jag starkt till er indie älskare där ute, skitbra! den andra skivan är lite mer rnb men den rekomenderar jag också! folk som john ledgend och kanye west har hjälpt till och de är ju inte helt fel. 5. och hur skulle jag kunna motstå att gå in i en liten kiosk FYLLD med engelska magasin av alla slag? jag gick ut med en vouge, en elle och en company!

japp, that's all. puss!
2008-05-21 @ 22:15:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka underbara klänningar!!

2008-05-22 @ 15:58:22
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0