THIS IS FOR YOU

Nackdelen med att sova till 2 på en söndag är att jag är trött och vill bara gå och lägga mig nu och inte vakna förrän imorgon när jag ska gå till skolan, och klockan är nu 15.45. inte så lyckat. tycker det är jävligt konstigt att jag alltid är så trött när jag sover så mycket. fast..jag antar att jag sover för mycket helt enkelt. äh, det är konstigt det där. vi kan ju alla hålla med om att jag aldrig kommer somna ikväll.

nu ska jag göra lite kladd inför högstadie boken. sen blir det nog lite grey's anatomy och gg. slapp dag till hundra idag alltså, puss
2008-05-25 @ 15:45:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0