YOU MAKE IT HARD TO BREATH WHEN YOU'RE NOT HERE BY MY SIDE

helgen har ännu en gång gått mot sitt slut och idag är det söndag. men det gör ingenting, jag har börjat tycka om söndagar ibland faktiskt. så skönt att inte känna att jag behöver göra någonting. fast idag måste jag plugga. so (arbete om buddhism) och hk (fördjupningsuppg) men annars blir det bara slapp för min del! image219 image220











två bilder från en sen dag hos julia här också. vad hände med sommarvädret?
2008-05-18 @ 12:47:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

Aa ska försöka! kommer nog inte förrän torsdag till skolan.,

2008-05-18 @ 15:04:51
URL: http://klm.blogg.se
Postat av: Little Peaché

Så fina ni är!

mvh Littl Peaché

2008-05-21 @ 13:27:30
URL: http://littlepeache.webblogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0