can you see the fire risin' up in my eyes?

Pjuh. ännu än skolvecka har gått och det är äntligen fredag.
denna dagen har jag spenderat i stan då jag skulle byta mina shorts till en mindre strl (stod inne och provade två olika i typ 20 minuter) men jag kom hem med samma par igen ändå!
   väl hemma ringde jenny och hon kom till mig. åt mat, kollade på idol och var...
ja så där allmänt störda som vi alltid är. mycket skön och rolig kväll.

nu vankas det sängen och imorgon är det äntligen dags för träning igen! måste verkligen börja träna mer nu, känner mig som en gammal tant. har ständigt ont i ryggen och benen. jag som var så vältränad, vad hände egentligen? ....
så nu jävlar blir det dans till våren igen också!! längtar så mycket.

för övrigt har det varit ett väldigt tänkande på skor det senaste (mer än vanligt) kängor för att vara exakt. jag hittade ett par dr.martens liknande skor inne på dinsko för fjuttiga 200 kr. var lite små tvek om jag skulle köpa dem eller inte. tycker de är sten tuffa men...vet ändå inte.
sen är det ju självklart mina favoriter - caterpillar mc boots:en. tyvärr är det ju så att runt 2/3 av hela jävla göteborg har mc boots just nu och då är det inte lika roligt att ha det. jag föredrar när det är mer personligt.
hittade då dessa inne i stan idag.
ja eller nej? ett eller två?



Nej, jag får nog sova på saken ett tag. Godnatt!
2008-11-14 @ 23:12:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

vart skall du börja dansa till våren? jag skall också börja =)

2008-11-15 @ 14:09:33
URL: http://skl.blogg.se/
Postat av: sofia

angående skorna tycker jag dom till vänster e snyggast:P

2008-11-15 @ 14:10:16
URL: http://skl.blogg.se/
Postat av: KelocC

Vill du hjälpa mig genom att tipsa lite goda maträtter? :)

2008-11-15 @ 14:17:30
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk så börjar du med 50 p!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2008-11-15 @ 14:18:10

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0