i år kom inte vintern till mig - jag åkte till den!

God kväll!

är nu hemma igen efter en underbart härlig helg uppe i norge med anton. vi bestämde oss för någon månad sen att vi skulle åka upp till kusinerna och mormor och morfar när säsongen hade börjat.
efter ett tag bestämde vi oss också för att det skulle vara en överraskning. vi berättade det för min moster, så att alla skulle vara hemma, och i torsdags åkte vi upp.
anton kom och hämtade mig i skolan vid lunch och vi var framme vid sju tiden.
när vi kommer dit och ska gå in i huset, där alla var, så kom klas och elin hem bilen. vi trodde att de också var inne, så därför hade vi börjat gå ut. men elin, som inte heller visste om det, fattade inte att det var vi. hon stod och kollade på oss (det "var mörkt ute) ett tag och när anton sa "hej!" fattade hon inte att det var vi i alla fall. i efterhand berättade hon att hon hade sagt till klas att "pappa, det är några som står på våran tomt!!" (klas visste också om det) och hon hade tänkt att det lät som anton, men fattade ändå inte. hon hade inte fattat förrän jag hade börjat skratta. hon sprang emot oss och kramade om oss. det var hur roligt som helst!
och sen när vi gick in i huset, så tog det lång tid för mormor och morfar, och nora också, att fatta att det var oss. morfar sa "men va fan..." efter ett tag och sen fattade han. mormor höll på att tappa hakan, på riktigt och hon hade trott att vi var elins kompisar eller någonting.
   det var en jävligt lyckad (och rolig för våran del att se allas miner och reaktioner) överraskning helt enkelt! invigning av laggen blev det också så klart. hur underbart som helst. har inte åkt sen påsk och det var en sån befrielse att bara swicha ner för backarna! LOVE IT!

nu blir det tyvärr back to reality för min del och jag sitter redan och pluggar. har massa att göra i veckan. blä.


tog inte så många bilder (+ att jag är lat och inte orkar ta hit kameran och föra över)
så det får bli en från trysils hemsida. hejsvej!
2008-11-23 @ 19:35:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

gud vad underbart med skidåkning redan nu!! =)



och; jaa eller hur jag har heller aldrig tänkt på att det är han förrän en sa det till mig idag.. men visst är han väldigt intressant den killen?

2008-11-23 @ 19:47:12
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0