i know i shouldn't but i can't help it.

TJOHO.  jag, jenny + the mums har varit på spa! det var ur mysigt. massa bubblelbad osv och självklart en rygg/axlar/nacke massage för min del! plus en jävla massa filmer och kort. väldigt värt.

dock har jag inte fört över bilderna och jag har inte fått filmerna från jenny men vem vet...de kanske (tvek för de är så jävla fula, haha) kommer ut inom kort.

och idag var vi inne i allingsås och lunchade. jag köpte en tunika/klänning. vet inte vad jag ska kalla det.
kan visa den med sen. SEN. för nu orkar jag inte, är helt slut.



emma watson. igen. här i vouge italia.
så. sjukt. snygg.

2008-10-28 @ 18:07:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0