kvällsfik at sweet coffeebar / satc filmen

Jag hade en jätte skön fredag. var först i skolan och efter det åkte jag in till stan för att möta upp filippa, sofia jenny och julia för att fika. satt inne på sweet coffeebar några timmar och det var hur mysigt som helst!
efter en sväng in på kicks pga desperat behov att nytt smink så åkte vi alla (förutom filippa) hem till jenny och kollade på satc filmen. för mig var det fösta gången och jag tyckte den var jätte bra!

idag blir det en lugn lördag för mig tror jag (om inget annat dyker upp) och än så länge har jag kollat på massa prison break. måste komma ikapp nu när det går på tv igen!

här kommer lite biler från gårdagen:
mina tjejer det!
sofia och jenny
julia och filippa i en djup diskussion, haha.
"jenny kan jag få locket om du inte ska ha mer? heheh lycklig tjej!"
vet inte riktigt vad jag gör men jag tror sofia berättade något väldigt intressant, haha.
2008-10-25 @ 16:32:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAH "LYCKLIG TJEJ"

2008-10-28 @ 17:46:31
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0