All the colors fade when you're gone.

Jag kom på en sak igår kväll: Jag har inte kul.
Jag har verkligen inte roligt i skolan. Visst, jag trivs ju med själva sättet att arbeta på och skolan, men jag kan liksom inte slappna av. Jag har inga att vara helt dum-i-huvudet-störd-konstig-flumm-högljudd med i skolan längre. Jag har inte mina tjejer runt omkring mig längre. Jag träffar er inte varje dag och jag hatar det.
Det är inte det att någon är taskig mot mig i klassen, men det är inte samma sak som det har varit de senaste fyra åren för mig. Den nya klassen går verkligen inte att jämföras med er, 9d. Med oss. Fan.
  Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Men en sak är säker; och det är att klumpen i magen växer för varje dag som går..
 Ännu ett dystert, ointressant och tråkigt inlägg. Men jag bjuder på en låt istället.
Amos Lee damer och herrar; Amos Lee.

2008-09-21 @ 17:49:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0