My fingers in creases of distant dark places.

Idag har jag varit bra! Jag har gjort klart svenskan som ska vara klar imorgon, som alla andra hade en vecka på sig att göra. Sen har jag gjort klar all matte som jag skulle göra till på fredag. Känns nice som fan för helt plötsligt är jag inte efter längre! Och jag har gjort klart spanskan också.
Ja herregud ibland är jag allt för bra va?

Imorgon väntar en helt vanlig skoldag men på torsdag ska alla åka in till olika delar av Göteborg och göra en undersökning i grupperna. Tror det kommer bli jätte roligt och det är början till vårt första projekt som kommer betygsättas efter en redovisning. (Spänningen steg just va...?)
Och sen efter det bär det av till ingen annan än just Kmill. Jag ska sova över där och mysa loss med henne. Hehehe

Nu ska jag gå och sova i min dundersköna säng. Har jag berättat föresten att jag just nu sover i troligen världens skönaste, mest använda(med flest hål), frölunda t-shirt som är från -96? Godnatt!

2008-09-02 @ 21:28:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

svar: emma babe, det är inte det att jag känner att jag inte kan gå utan smink, för det kan jag om jag vill:) men jag tycker bara det är synd att samhället är så fixerat kring utseendet osv, allt kretsar runt det. men tack för din fina kommentar:)

2008-09-03 @ 15:08:25
URL: http://klm.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0