21:33

Har egentligen ingenting vettigt att säga. Fast sen när har jag det....



Bara att jag är jävligt sugen på fler converse. Helst dessa. Och ett par röda. Slitna.

För övrigt är jag sjuk. Egentligen var det första skoldagen idag sen påsklovet är slut. Ingenting att hurra över, men tanken var att jag skulle träffa Filippa efter skolan. Det hade däremot varit värt ett hurra. Men jag hoppas att jag blir frisk snart så att jag kan träffa henne. Det borde bli snart.
   Så jag har alltså inte gjort någon nytta idag över huvud taget. Jag har typ...tittat på tv. Suttit vid datorn...Kollat på Gossip Girl (Fattar inte hur alla står ut med att alltid få vänta en hel vecka på nästa avsnitt, fast tyvärr måste även jag vänja mig vid detta under ett tag. Tills jag inte ligger lågt på PB). Och så har jag läst. Läst ut New Moon (alla som tycker att den är "den som är lite sämre" är dumma i huvudet. Vadå sämre? Jag kunde inte slita mig en sekund) och börjat på en annan. En serie typ. The A-List. Verkar faktiskt väldigt bra!

Jaa...Det var väl allt intressant jag hade att bjuda på idag. Nu ska jag gå och sova. Godnatt. (Skit i videon)
2009-04-14 @ 21:25:37 Kläder Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0