Never looking down I’m just in awe of what’s in front of me

God morgon bloggen!

Även idag är jag hemma från skolan, men jag hade tänkt att jag faktiskt skulle göra någonting idag. Inte bara sitta och möla som alla andra dagar. Idag har jag faktiskt klätt på mig riktiga kläder (!!) det är fint väder ute och jag är nyduschad och fräsch. Nu blir det god frukost och så lite rethost-tabletter på det hela också!


Eller hur är de snygga? Lite...Ful-snygga! Det är nog en sån sko som man antingen hatar eller älskar. Jag kör tummen upp i alla fall! Ovanliga och coola! Från Topshop såklart.

2009-04-16 @ 09:34:08 Kläder Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0