There is trafic in my mind.

Ikväll känner jag mig så där konstigt deppig.
Varför vet jag inte.
Är det för att jag är ensam ikväll?
Är det för att det börjar slå mig sakta att jag nu kommer skiljas ifrån min bror?
Är det för att jag är ensam under alla kvällar?

Jag vet inte...Troligen lite av varje.
Vad gör man när hjärtat gör ont utan att det finns en direkt anledning?
Varför gnager det i magen och snurrar i huvudet?
Är det fel? Är det konstigt? Är det bara jag som är så här?

Ibland förstår jag inte mig själv.
Ibland kan jag vara så jävla konstig.
Så jävla desperat.
Desperat efter närhet, bekräftelse och kärlek.
Men; I'm only human.
Alla behöver allt det där.
Bara det att jag behöver det väldigt mycket.
Speciellt under kvällar som dessa.

Egentligen vill jag bara lägga mig i min säng och gråta på min vita kudde.
Men vad har jag att gråta för?
Allt det ovan?
Men nej...jag har inga tårar. Inte ikväll.

Vet inte riktigt vad mitt syfte var med detta inlägg.
Troligen ingenting. Ibland behöver man bara skriva av sig lite.
Utan att någon annan egentligen behöver förstå.
Jag förstår knappt själv.

Nu ska jag stänga av datorn och göra lite nytta. Twiligt. I några timmar. Sen sova och ladda inför tennisen.
Det behöver jag nu. Behöver slå lite på saker. Bollar som bollar, right? Godnatt!
2009-04-03 @ 21:28:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla



uh. Ikväll är du med mig baby <3

2009-04-04 @ 16:46:10
URL: http://kamillagorilla.blogg.se/
Postat av: din basta mikaela

jag tror nog att det ar att du saknar mig.. var inte ledsen, skall trosta ner jag kommer hem lilla vannen

2009-04-05 @ 12:11:02

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0