Inga party poopers här inte!

HOLA AMIGOS!
La chica is (tyvärr) hemma i Sverige igen. FY FAN vilken resa säger jag bara. Detta har utan krydd varit den bästa resan någonsin och jag har haft det så bra så att jag skulle kunna fortsätta skriva om hur ENKELT jävla BRA det har varit.

Fast nej. Jag har svårt att beskriva hur bra det har varit. Kan ju säga så här så länge:
- Två veckor fyllda av sol och bad
- Hus precis vid havet
- PLAYA PARAISO
- Fest fest fest och just det: FEST till tidigt på mornarna (eller sent på kvällarna, hur ni vill ha det)
- JENNY UND EMMUTT - behöver nog inte säga så mycket mer
- Har träffat underbart härliga människor
- Och så lite mer sol, bad och fest på det så vet ni UNGEFÄR hur bra jag har haft det.

Sverige har alltid varit ganska blekt i mina ögon men nu är det albino så det bara skriker om det. LANDVETTER? Vad är det för skit? Behöver jag stava till party pooper? Okej. P-A-R-T-Y P-O-O-P-E-R. Där. Var så lite så. Nu vet ni.
2009-08-03 @ 23:47:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0