Roligaste serien på länge!

Detta hade jag helt glömt av. Skrattar så mycket varje gång jag ser det. Jag ska förklara:

Bild 1: Efter att vi hade varit på Gibraltar en hel dag var vi alla helt slut. Här på första bilden har Anette bett Jenny att sova för att det ska se bra ut (?) på sovbilden. Tappert försök Jenny...

2. På den andra bilden verkar det som att Jenny sover...? Eller? Rävsover hon? Vad gör hon?

3. Och slutligen....sover människan på riktigt? Kan det vara möjligt? Hahahaha...Det roliga är att hon faktiskt sov här på riktigt, ahaha...
2009-08-28 @ 22:55:00 Foto Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0