Walking with my feet ten off of Beale

Ja, jag har på mig mitt pannband inomhus. Jag fryser och den är myssig.

 

Jag har haft världens sämsta morgon. Det hela började egentligen igår, när jag hade jätteont i min arm och tyckte synd om mig själv för att jag inte kunde matten. Okej, tänkte jag: Jag är säkert sjuk imorgon så kan jag skita i matte provet. Gick och lade mig ganska tidigt i hopp om att jag skulle vakna i frossa av feber, med en känsla som påminner om hur man känner sig innan julafton. Så seriös var jag.

 

Jag vaknar i alla fall och ja, jag frös - men däremot var jag så feber-lös som man kan bli. Bestämde mig efter några extra minuter i sängen att jag skulle gå till skolan och göra provet. Går till bussen i det kalla (men underbara frostvädret) och väntar snällt på bussen. Fem minuter går och jag börjar bli jävligt oåtlig. Ytterligare tio minuter och ingen buss. Hepp, tänker jag och går hem igen. Skiter i matten men får för mig att åka till skolan och vara med på engelskan. Dålig tanke eftersom samma sak händer igen. Vad är oddsen?

 

Det hela slutar fint med att jag kommer till skolan väldigt sent och är med på en väldigt onödig lektion (eftersom det enda jag ville vara där för var för att få reda på hur det gick på mitt tal, men NEJ DÅ) och sen äter jag lite mat och åker hem. Värd dag helt enkelt!

 

För att byta samtalsämne, sitter min bror nu på ett plan till London med två av hans kompisar. Sen ska de vidare till Asien och resa runt och ha det allmänt kul och gott. Brorlös, men att ha tillgången till Mac:en gör det hela ändå lite bätre. Men bara lite...
2009-12-02 @ 17:02:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fille

Du är super fin!

2009-12-02 @ 23:24:25

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0