torsdags tankar.

vissa har en kärlek till väskor. vissa har en kärlek till smycken. jag har en onaturlig kärlek till skor. det kanske låter töntigt, men det finns ingenting som är så roligt att köpa som skor. det är en ren lycka när man har fått hem ett par fina skor i en låda som man vet är ens egna.
tyvärr blir det inte att jag köper skor så ofta, men när jag väl gör det påminns jag av hur mycket jag älskar skor.
   just nu ångrar jag att jag inte sparade lite plats för att ha en stor fin hylla med massa plats för fina skor i mitt rum. den hyllan skulle jag vilja pryda med det finaste jag hade. men nu är det inte så och jag är sjukt avundsjuk på de som har det.

idag hittade jag ett par pumps på internet. vi hade fritt arbete i skolan och jag gjorde ingenting av det jag borde göra. istället satt jag och kollade på de alldeles alldeles underbara skapelserna och var helt lycklig i hela kroppen.
jag bara måste ha dem!

tur att jag ska in till stan på lördag. och tur att jag har bra med cash just nu. ibland är det materiella livet jävligt nice. godnatt!
2009-01-08 @ 21:26:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0