trysil del två - nyår


jag och min älskade morfar på nyårskvällen. (dock jävligt mörk bild!)

världens bästa moster + underbart god mat.


och slutligen lite fyrverkerier!

nu måste jag fortsätta plugga. hej!

ps. jag skrev ju förut om att jag kom hem med mer pengar i plånboken. storyn är enkel; eftersom åsa och klas jobbar på sindre blir det en jävla massa burkar och flaskor kvar som sedan läggs i svarta sopsäckar nere på lagret. så jag och elin bestämde oss för att panta dem. sagt och gjort. första gången vi pantade höll vi på drygt en och en halv timma och gjorde runt 12 påsar. andra gången vi pantade tog det ungefär samma tid och vi pantade då 25 stycken påsar. en hel del då alltså, men det var inte så tråkigt som det kanske låter. och jag menar, en timlön som den är ingenting man klagar över. totalt gick vi hem med 2024 kr. norska. plus att elin hade glömt ett kvitto med 100 kr på i sin ficka.
det var ganska många kvitton till slut. ds.
2009-01-08 @ 20:38:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0