Please don't stay in touch.

Alltid när jag har varit utomlands så ångrar jag saker jag inte köpte, att jag inte köpte mer och så vidare. Det blir alltid så fel när jag är någon annanstans för jag har alltid så höga förväntningar, vilket leder till att jag letar för mycket. Då hittar jag ingenting och blir lite frustrerad när jag vill köpa med mig fina saker hem.
 
Självklart blev det så även denna gång. Däremot tycker jag inte om när man köper saker bara för att köpa, men jag ångrar att jag inte köpte denna väskan. Gick och höll i den varje gång jag gick förbi den, men ändå köpte jag den inte.

Den kostar 400 kronor. FYRAHUNDRA. Är det mycket?
Svar nej. Inte alls mycket. Dum Emma.
Jag får väl be till gud att den finns här också. Och ringen jag ville ha. Hm. Hoppas...
2009-06-16 @ 10:58:46 Kläder Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0