Release me 'cause I'm not able to convince myself that I'm better off without you

Hallå!

Just  nu är jag hos mormor och morfar, kom hem från en tur på havet för ett tag sen. Hur skönt som helst. Jag hör verkligen hemma här och jag önskar så innerligt att jag bodde här ute. Det är så fint, så stilla och lugnt. Varje gång jag är ute på havet fylls jag av en lugnande känsla och jag blir helt glad. Underbart är det! 
   Och inte blir det sämre av att vi ska ut imorgon igen. En hel dag. Ett år sen var det nu. Sjukt. Jaja, ni små fisar kan ju vara gott avundsjuka på mig som ska glassa sönder imorgon. Puss!

2009-06-23 @ 21:13:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0