Underbart under från Friis & Company!


Jag har hittat världens finaste trosor från Friis & Company. Den här super söta boxen innehåller tre underbara trosor och man får allt för 220 kr från Chique.

Om det inte hade varit för att det bara finns kvar i L så hade jag inte tvekat en sekund! Ska kolla runt lite på Internet och se om jag hittar dem på något annat ställe.
   Jag tycker det är superfint med lite genomskinligt, fast det får inte se slampigt och billigt ut. Har sett på bilder att även H&M kommer köra med det till höst...Ser fram emot det!


Känns hur bra som helt att det bara är tre skoldagar kvar nu! Kan inte riktigt fatta det, och ännu mindre att jag ska till London om 8 dagar!! Helt sjukt! Längtar så jag snart spricker!
   Under helgen har det hänt ganska mycket och jag har haft en bra helg! Har massa bilder lagrade på kameran, väntar bara på att jag ska föra över dem till datorn. Någon gång...kanske...
2009-06-03 @ 21:14:09 Kläder Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0