'



Som väntat blev det en sjuk hysteri när Matthew Williamson lanserade sin kollektion hos H&M. Som det har blivit alla andra gånger någon designer vill tjäna lite extra pengar nu i svåra tider och H&M ställer upp.
Själv brukar jag sällan bli riktigt imponerad och det var inte annorlunda denna gång. Men det ovan är saker som jag tycker är skitsnygga! Såg för ett tag sen att bloggerskan Filippa köpte just shortsen och jeansen. (Bättre bilder där)
   Vid detta laget har väl förmodligen hela Sverige sett kollektionen, men jag ville bara dela med mig lite!
2009-06-10 @ 10:30:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tackar.

2009-06-10 @ 10:49:09
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0