You're the honey and the moon that lights up my night.


Om ni klickar på bilden ovan kommer ni in på en av mina favoritbloggar. Hanna och John är ett sånt där par som är så snygga så att man stör sig. Jag stör mig. De är så snygga tillsammans. Trots det kan jag inte sluta läsa. Och kolla på deras underbara bilder de har tagit när de har varit i Frankrike och rest tillsammans. Ett sånt par som verkar vara helt perfekta, som man tror bara existerar i sagor och fina kärlekshistorier. Det verkar inte som att det är så.
Gå in själva och avgör om ni håller med mig eller inte.
2009-06-08 @ 15:00:44 Inspiration Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0