Det vi hade lyser fortfarande starkt hos mig.

Det gör ont att säga att vi troligen aldrig kommer få tillbaka det vi hade. Vi umgås inte längre och vi är med helt olika personer/grupper. Vi sa ju att vi skulle hålla kvar trots att jag började på gymnasiet och att vi skulle vara kompisar trots vad som helst. Jag vet inte riktigt vad som hände med det...och jag tycker det är jättetråkigt.
   Jag har så sjukt många roliga och grymma minnen med dig. Vi hade alltid så stört roligt tillsammans och jag kommer så väl ihåg sommaren 07 när vi umgick hela tiden. När jag alltid gick ner till dig och vi åt fraller tillsammans på morgonen. Jag kommer ihåg hur många gånger vi har skrattat och kippat efter andan för att vi har skrattat så mycket. Natten vi var uppe hela natten, spelade the sims och var allmänt cp som vanligt. Jag kommer ihåg första gången jag grät ut hos dig. Och du hos mig. Alla kramar. Jag saknar det så mycket...och det är därför det gör så ont att tänka på att vi troligen aldrig kommer få tillbaka det.

Det handlar inte om att det är varken ditt eller mitt fel. Egentligen är det bådas. Vi båda vill men...är det tiden? kompisarna? ett nytt liv? Jag vet inte. Jag har inte en jävla aning...

Men nu när jag satt och kollade igenom massa gamla (otroligt fula och roliga) bilder på oss fick det mig att börja tänka på allting igen. Jag har aldrig haft en sådan relation till någon som jag hade till dig. Vi var oskiljaktiga och ingenting kunde rubba oss. Tyvärr har det gjort det nu och detta året utan dig har faktiskt varit lite tomt. Trots att jag fortfarande har mina andra kompisar...så har jag ju inte dig.

Jag vet inte ens om du kommer läsa detta, men jag vill verkligen att du ska veta att jag alltid kommer älska dig, Sandra! Det vi hade var någonting otroligt och jag kommer bara tänka tillbaka till den tiden som någonting positivt.

Och vem vet...en dag kanske vi kan ta tag i det hela igen. Hoppas jag.


Goaste.
2009-03-24 @ 20:47:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla



Varför kan du inte följa med till p&l då? Alltså, jo. Peace and LOVE låter ju lugnare än hultsfred. Men det är så många bra band på Hults som jag vill se, mer än de på P&l och då känns det typ.. ovärt på ngt sätt. Åh! :( det är jätte jobbigt. Jag har ångest för jag vill så gärna åka med Oskar, vår första festival och blabla. Dessutom är jag inte så på att åka själv till hultis.



Aja, det är två månader kvar så jag hinner nog bestämma mig :) <3

2009-03-25 @ 13:03:21
URL: http://kamillagorilla.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0