Everytime we touch emotions that I can't contain come sweeping over me again.

Good morning.

Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja. Solen skiner och allt är fint med mig.
Tänkte bara säga att DENNA underbara gröna kjol är på väg hem till mig nu!! Så himla jätteglad är jag.
Det var ju nämligen så att Amanda Berg sålde lite kläder, jag tänkte; Äh jag chansar och skickar in till henne att jag är intresserad. Dock trodde jag verkligen inte att jag skulle vara den första, men det blev jag!! wiiiiiie sa jag för mig själv då.

Nu ska jag fortsätta kolla på kläder. Sugen på massor. Tjing!
2009-03-20 @ 08:21:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0