Har jag sagt att jag är totalt besatt?


Tre GRYMT snygga människor - Robert Pattinson, Kristen Stewart & Cam Gigandet.

Tror detta står vägg i vägg till The OC-perioden jag hade. Och Harry Potter. Jag är sjukt besatt.

Ps. Skojar han?  Är det någon som håller med honom....? Okej, jag kan hålla med om att filmen på vissa ställen kan vara töntiga, som när de springer upp i träden och att vissa repliker är genom-töntiga. Men ändå. Seriöst. Det märks att det är en kille som har gjort denna recension. Det är ju en tjejfilm, eller hur?
2009-03-31 @ 20:48:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

Cam Gigandet är så jäävla snygg!!!

2009-03-31 @ 22:32:02
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0