It all goes passing by.

Världigt jobbigt när jag skulle gå hem från skolan idag. Det snöade som aldrig förr och jag hade på mig skinnjacka, converse och tunt under. MYCKET lägligt.
Kan ju skylla på att jag faktiskt trodde att det skulle vara ganska fint väder idag eftersom det var soligt när jag gick hemifrån.

För övrigt har jag inte så mycket att tillägga. Jag ska precis sätta mig ner med spanskan och sen ska jag skriva lite annat.
Eller jo; biljetterna till Mando Diao är nu bokade så nu är det officiellt att jag och Filippa ska gå!


Foto; jag
2009-03-12 @ 16:11:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0