JOIN THE GLOBAL MOVEMENT!

Lördagen den 28 mars mellan 20.30-21.30 kommer allt från privatpersoner till städer släcka ner allting! Jag kommer självklart hänga på och jag vill ju även att ni (mina små älskade söta läsare) ska snacka med era familjer och göra det samma! Berätta vidare det för era vänner, er släkt och egentligen vem som helst!

Och jag vet att vissa har väldigt lätt för att tänka "Men gud...Hur mycket skillnad kommer det göra om Jag gör det? Lägg av sån jävla bullshit." Men tänk inte så! Flera städer har redan signerat på att göra detta så ni kan bara ta er i brasan (fan vad jag är fyndig idag alltså...omedveten humor; sånt gillar vi!) för ni är små ruttna bajskorvar om ni tänker så.

SÅ...Sluta tänk så - säg till era vänner, skriv det i era bloggar, berätta för alla ni känner och GÖR DET! Jag ser det som en jättemysig grej. Sitta med vänner/familj med tusentals tända ljus, se hur allt utanför är kolsvart och bara mysa. Mys? JA!
SÅ GO FOR IT!!



Gå även in HÄR och skriv på! (Ja, självklart finns jag med på listan!)
2009-03-18 @ 20:02:11 Videos Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0