Take this sinking boat and point it home

Ja här sitter man igen när ännu en helg har passerat och skolan tar övertaget. Jag sitter för tillfället och skriver engelska och sedan måste jag göra matte också. Tyvärr. Har prov på onsdag och jag får hoppas gud är med på min sida annars lär det gå åt helvete.

Men trots det har jag haft en bra helg! I fredags kom (äntligen!) min lille bror hem! Det har varit så tomt här utan honom och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till när han flyttar. Men i alla fall; Jenny kom hit lite senare och vi åt. Sen gjorde inte vi någonting. Men det var kul att bara ses också!
Och ja just det; viktig påpekelse: Direkt när jag kom hem från skolan satte jag mig och kollade på film och tjockade nacho chips och salsa. Farligt gott!

Igår blev det stan för min och Jennys del! Filippa och Oskar kom också in lite senare och FY vad det var behövligt. Jag har inte köpt någonting nytt på flera veckor jag var i extas som en idiot. Det var underbart, jag ska inte ljuga.
Fick köpt en mysig tröja, två (!!) par solglasögon, ett skärp och annat smått och gott. Tänkte visa det men det kanske blir lite senare eller imorgon. På kvällen kom Julia och Sofia hit, vi hade massa tända ljus och kollade på Once. (REKOMMENDERAR!) Hur mysigt som helst.

Och idag är söndagen till för skolan som så många gånger annars. Måste nog fortsätta nu, så att jag blir klar i år.


2009-03-01 @ 18:47:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack! snällt, stressa inte! puss

2009-03-01 @ 21:06:14
URL: http://dejuliet.blogg.se/
Postat av: Filippa

Svar: Ja men det är väl klart att vi ska ses mitt lilla hjärta. Jag kan ringa dig ikväll om du vill. Puss :)

2009-03-03 @ 13:14:35
URL: http://pippa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för en mysig Lördagskväll :-D

2009-03-03 @ 15:51:20
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0