100:e avsnittet av Grey's Anatomy

Har precis kollat klart på Grey's Anatomy och jag gråter fortfarande! Det var så vackert och så fint och så helt perfekt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kan inte fatta hur jag har INTE kollat på det på jättelänge. Jag älskar ju GA!
Det får nog bli att jag får ta igen mig på något sätt; internet eller ladda ner.

Nu blir det Eclipse och sen sängen! Godnatt!

Källa: (Kvalitén är jättedålig men dessa var de enda jag hittade för tillfället)
2009-05-27 @ 22:24:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

tack sötnos! vad roliga inlägg du har gjort, du har legat i emma :D

2009-05-27 @ 22:30:35
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: Lisa

åååh, det var så fint!

2009-05-28 @ 11:49:17
URL: http://blogbylimy.devote.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0