HAHAHAHA

Just nu sitter jag och läser igenom min blogg från början. Det är (oftast) väldigt roligt. Som detta inlägget. Citerat från 4 juni 2008.

"dagens: jonas och torre "skulle bara låna" en rod båt vid sjön och när de åker ut så var årorna fastkedjade så de kunde inte ro. då tar jonas kedjan som båten satt fast i mot klippan och säger:
"ni får ta den här!" till mig och jenny som sitter några meter ifrån dem på klippan och när han ska kasta den tar han i så att den skulle nå oss och man ser det verkligen på honom. nådde den oss? haha knappast, den föll i vattnet för det visade sig att den var typ en meter lång. asgarv från min och jennys sida i alla fall. 
(antagligen bara ni från klassen som fattar det roliga, eller så är det ingen som gör det för att inte var där, men det var så roligt när han sa det och sen åker den ner precis nedanför båten. jag hade roligt i alla fall! haha)"

hahahahahahaahhahaha jag ramlar av stolen. ni skulle varit med. fan vad saknar det!
2009-05-04 @ 21:04:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0