It's meant to be fun and this just doesn't feel right...

Jag ska vara modell på lördag! För Helenius! Rock brud ska jag vara och det ska bli asroligt!!!! HEHEHE KUL FÖR LILLA MIG VA?

Annars händer det inte så mycket;
Var med Julia och Filippa idag.
Imorgon fyller mormor år och vi ska dit och käka.
På torsdag ska jag vara med Filippa.
Jag är sjukt avundsjuk på min lilla fis-kusin som gottar sig i Spainen just nu i världens lyxhus.
Saknar min bror.
Längtar tills den 11 juni när vi åker.
Vill helst inte att det ska bli nästa vecka.
Är ganska förvirrad på allt och vad jag vill.
Har köpt nya skor.
Lyssnar på Lily Allen.
Borde egentligen inte sitta här och skriva massa skit utan fortsätta på ppt:en och sen sova.
HEJ!


Bild från förra året. Var är de örhängena? örhängerna...örhängenen...örhängorna...Hur fan stavas det...?
2009-05-19 @ 22:52:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0