Oh how my thoughts let me down.

Helgen har varit bra. I fredags var jag ju som jag skrev med sandris. Det var jättemysigt och jag kände nu att jag verkligen verligen har saknat oss och henne! Vi var i alla fall i stan, gick runt lite (jag köpte en jacka, slänger nog in en bild sen) och käkade gott på sweet coffeebar och myste. Sen åkte vi hem till henne, satt ute och pratade.

Igår var det träning, som förra gången gick det åt helvete den första...timman? Så jävla värdelöst. Ibland suger jag så jävla mycket så det bara skriker om det.
Sen åkte jag hem till Jenny för Gabbis fyller 20 (imorgon tror jag att det är) Tyvärr mådde jag uselt med världens huvudvärk och var jättetrött så jag var inte på topp.

Idag blir det hemmadag. Ska försöka ta tag i städningen och göra lite nytta.

2009-05-17 @ 15:00:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0