Sen en tid tillbaka har jag varit tom och försökt att hitta spår som leder rätt.

Hello bloggis.

Just nu sitter jag i skolan och har precis skrivit klart nationella i spanska. Hörövningen. Fy fan säger jag bara. Känns så skönt att det är över! Nu är det "bara" muntligt och läsförståelse kvar. Mmmm vad jag längtar.

Idag ska jag i alla fall vara med lilla sandris. Har saknat henne så mycket och det känns kul att det äntligen blir av att vi ses! Vi ska nog ses i stan och sen bara mysa.
Smell you later!



Från Stockholm Streetstyle. Fint, eller hur?
2009-05-15 @ 13:34:35 Inspiration Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0