Bla bla bla


Inleder med min nya favvo-bild. Hihihi Emma is obsessed.

Har haft en supermysig lördag-kväll och söndag tillsammans med älsklings Filippa. Vi kollade på skräckfilm (massa cp-mutanter som sprang runt och åt på varandra. Inte så jättetrovärdigt) MEN ingen fara tänkte vi när vi hade cola och pistagenötter och chips.

Jobbade ju för första gången och det gick bra om jag får säga det själv! Känns bra med ett jobb så jag kan få in liite mer pengar än studiebidraget. Känns att det behövs ganska mycket. Nu hinner jag inte skriva mer för jag lovade mig själv att jag skulle lägga mig 22:00 och nu är den 21:58 SÅ JAG MÅSTE RUSHA! puss och godnatt mina vänner!

Ps. Förlåt för ytterst oseriöst inlägg. Vet inte riktigt vad som hände. Blev väl mig själv helt plötsligt. HEH SKOJA. Hej hej hej hej hej

 

2009-11-01 @ 22:01:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FILIPPA

tönt

2009-11-05 @ 12:17:50
URL: http://thisisfilippa.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0